................................................................................................................

Ja då har man fått nya hyresgäster då.....dom är unga och har katter...så jag gick emot mina egna krav!
Men jag tror dom kommer att bli dom bästa hyresgästerna hittils!....inte för att det är så svårt, men dom verkade hur som helst  vara trevliga och ordentliga människor!

Nu jobbar jag sista natten sen ledig i två sen en hel vecka tror jag om jag inte minns helt fel, wiihooooo!! så skönt!

Nu har älsklings jolinen kommit, så underbart! har längtat i två veckor!

Vårat hus letande här i Stugun går väl sådär...ingen verkar vilja sälja även fast vi frågat på flera tomma hus, hus som stått i flera år....jag blir så irriterad! men låt dom stå där å ruttna då!!

Det är ju skönt att vi inte sitter i någon knipa iallafall, vi bor fin fint nu, men vi håller ändå spaning efter drömhuset!
så har ni något tips, hör av er!
Gärna vid vattnet eller åtminstånde ett ställe där man kan ha hästar och är någorlunda enskilt läge skulle vara toppen!

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0