Valpen Bruno!

Då har jag kommit hem från stan, är så jäkla trött! varit vaken HELA natten pga huvudvärk å inga värktabletter fanns det heller, hittade dom inte förens 05 iallafall.....precis när jag hade somnat vid sådär 06 så hör jag världens vrål NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mammas hund drog iväg....
Hela jävla bygden MÅSTE ha vaknat....jag vaknade och höll dessutom på att bajsa på mig med!

Nu har jag lämnat in bilen på Berners för koll....den lämnas in påriktigt den 7:e å då blir vi utan bil i 2 veckor kul.....skadorna var väldigt omfattande och det skulle braka lös på en si sådär 30000:-....tur man har försäkring....synd bara att försäkringen blir MYCKET dyrare åxå!

Tog lite bilder på små snuttisarna!


Den här översta tycker jag nog är sötast....OM (ska inte det) jag valde denna så skulle den heta Bruno, för att den är brun, åsså är bruno ett lite konstigt men sött namn....nu heter ju min bror som är en människa det åxå, men han behöver ju inte ta illa upp...han kan ju se det som att jag.....hedrar honom!



Kommentarer
Postat av: Håkan Näslund

Ja vem faan flög inte ur sängen med ögonen som pingisbollar när vrålet efter Nina kom.....

2009-09-27 @ 12:52:42
URL: http://aloepower.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0