ett nytt blogg inlägg faktiskt

Tänkte åka in till min mamma å träna lite....sen imorgon ska jag lämna in buckelbilen på Berners, dom ska kolla in skadorna och göra en bedömning, så jag måste alltså in en till gång för att lämna in den påriktigt sedan, å då kan vi bli utan bil i flera veckor!!! men vad lärde vi oss på det? LÅNA ALDRIG UT BILEN!

Inatt drömde jag att jag åt hund torrfoder....det var inte speciellt gott faktiskt.

Igår tittade vi på hollywood fruarna...hahah det är ju så UNDERHÅLLANDE! sen är det bra att Emil är med å kollar åxå....för då förstår han extra mycket hur underbar, realistiskt, fantastisk, jordnära flickvän jag är!



Ha en bra regnig dag...jag tror jag ska trotsa med en springtur!


Kommentarer
Postat av: Mats

Haha har du fångat vår katt robert på bild ?

2009-10-12 @ 09:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0