idag blir det ingen rubrik

Barn i världen svälter....(gråter inombords då jag ser den här bilden)



Medan Paris Hilton snickrar ihop en hundkoja till hundfan för 2 340 000 kronor, det är över två miljoner kronor det. för er som aldrig har sett så många siffror...sjukt!



Nåja mycket sjukt händer i världen å jag kan ju inte reta upp mig på allt sånt, då blir man ju deprimerad! så nu över till något helt annat.

Igår var jag å älsklingen å skulle paddla, försökte iallafall, vi kom inte många meter förrän det var stopp, men vi åkte förbi en gård där dom hade ett sånt här.....

Varför har inte alla ett alldelses egen spruthus?!

Nu har jag misskött mig hela helgen, vin, öl onyttig mat, fikade super gott hos Lotta å Mats igår, så nu som vanligt,  då  det blir måndag börjar det "nya" livet!

Här var min nyttiga (tror jag) frukost säkert bättre än oboy å mackor iaf.



Så nu blir det gåing med Gunilla, å sen 18,30 så tar vi en tantgympa!

Vi böjade detta inlägg med en jobbig å hemsk bild men avslutar med en underbar!




 


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: Uhh, ja, men vi är så väldigt beroende av alla våra bekvämligheter, sådant som är självklart för oss är för många en dröm som aldrig går i uppfylelse. blir förbannad

2009-09-21 @ 23:14:55
URL: http://sirax.blogg.se/
Postat av: sandra

Ja, justdeja, kanske ska säga att den förra kommentaren jag skrev var om ditt inlägg, inte din kommentar på mitt inlägg om ehh hunkarna... men håller med dig där med =P

2009-09-21 @ 23:16:31
URL: http://sirax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0