Jag kanske har ett tråkigt efternamn men heter då fan inte ANKA iallafall!

Hej hopp!

Idag har man varit seg som en bäver! Spelade poker till typ 4 imorse, jätteskoj!
Nu kollar vi på en Wallander film, men Emil håller på att somna hela tiden så vi pausade så han kunde ta en power nap.

Katten Elsys friare är snart på väg att flytta in nu, han står på trappan å tvekar på om han ska gå in i huset eller inte.

Sen har vi mordet.....



Jag VISSTE att det var pojkvännen! Har kollat på så mycket Beck, Wallander mm, så min erfarenhet sa mig det!

""Jag har även en ny idol, hon heter Anna Anka å säger så mycket klokt!
Hon tycker synd om svenska män som gifter sig med en snygg kvinna men som ganska snart förvandlas till patrask.""
""Sexuellt är det kvinnans skyldighet att se till att mannen är tillfredsställd, gör hon inte det får hon skylla sig själv om han är otrogen""
""hon uppmanar alla tjejer att flytta till USA och skaffa sig en rik karl, så att kvinnor kan vara kvinnor på heltid, fixa naglar, gå på gym, shoppa mm""


Undrar om hon är tillsammans med honom för att han är så läcker eller KAN det vara för pengarna? jag vet inte jag, vissa tror det är för pengarna, men kolla på han, han är ju HET HET HET den där Paul!

Hans skrynkliga lilla ansikte på hans spänstiga 130 cm:ers kropp! GRRRRR!!!

Nej nu har jag snackat nog med skit om våra stackars kändisar!....ska gå ner å väcka Emil till liv, så vi kan kolla klart på Wallefilmen.

Ha det BRA ni där ute!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Läste en artikel av den där Anka-kvinnan.. undrade om hon var SANN? Men tydligen var hon det! :s

2009-09-20 @ 22:20:14
URL: http://bloggsnusan.blogspot.com
Postat av: gunila

Jag förstår att du tycker om fru Anka, ni har ju liksom ungefär samma åsikter och värderingar:)

2009-09-21 @ 07:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0