beckbeckbeckbeckbeckbeckbeckbeckbeckbeck

Nu är jag ledig i 6 dagar, det är ju helt UNDERBART! har gått bra att jobba, tiden har bara sprungit iväg.
Ikväll ska vi till vänner å hälsa på, äta och kanske spela lite kort!

Den 22:a ska jag ha visning på huset, det är 2 st som verkar intressant att hyra ut till, men dom vill ju säkert inte bo tillsammans så jag måste tyvärr välja....såvida ingen av dom ångrar sig, det skulle ju göra situationen lite lättsammare.

På lördag funderar vi å åka å fjällvandra å bo i ett sååååå mysigt hus! om det inte blir det,  så åker vi nog och paddlar någostans.

Sen måste man fundera på att åka å hälsa på mamma å Håkans  små råttor någon dag, dom har säkert vuxit till sig lite, här kommer en bild!

Såg att Beck kommit ut på bio....här är man fan inte med i svängarna, när hände det?.....dom filmerna är ju BÄST! jag är ju mega super fanet å hade inte koll på det!

Ja som ni märker har jag inget vettigt att skriva, så jag går å hittar på något annat ist.


Ha en skön fredag vettja!

Ps någon som vet hur man får till annan färg på texten?

 




Kommentarer
Postat av: Mamma

ojjjjj

en så otroligt söt valp

2009-09-21 @ 11:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0