misshandel!

Nu blir det fredagsmyyyyyys! har köpt mums mums som vi ska moffa i oss;)
grym träningsvärk idag efter boxningen....desstutom "råkade" jag misshandla gunilla på kuppen åxå, det resulterade i en fläskläpp, rev henne på armen och hon blev dragen i håret....hon tror själv att det var med vilja och hotar med att jag ska få igen nästa gång....men åter igen: det var sååååå oskyliga olyckshändelser!

Sen så åkte hon på storstryk i alfapet åxå, så jag förstår om hon behöver muntras upp nu, ska köpa jultidningar av hennes barn i kompensation;)
 
Nu ska jag gå ner och umgås med dom UNDERBARA människorna en trappa ner.

Ha en skön fredag allesammans!



OBS!! inte gunilla på bilden, hon är snyggare än så. detta ser dessutom ut som en kille.

Kommentarer
Postat av: gunilla

Jag förstår varför du inte törs komma och boxas med mig på torsdag, men Sissi, du kan ju inte hålla dig undan i all evighet:)

2009-10-07 @ 00:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0