Joline säger!

IIIIIIIIIIIHHHHHH!!! har för första gången i mitt 30 åriga liv vaxat benen (lugn nu, har rakat innan). och DET kan jag meddela er: gjorde nått så jävulskt ONT! Joline tyckte att jag lät som en apa, och resultatet ser ut som prickiga korvar ben.....jaja, jag får hoppas det var värst första gången, och nästa gång blir det nog en dans på rosor!



Har även klippt å fixat mitt hår idag, jag ju kommit till den anmärkningsvärda åldern då mina hår blivit grå....det känns som om nått är fel, JAG GRÅHÅRIG?! jag känner ju mig som en tonåring! har tillåmed finnar ibland.

Joline å jag tog hand om bygghandeln igår, det var några personer i butiken å jag jag hör Joline säga med sin höga och tydliga röst " varför brukar du och Emil göra tunga tunga?" ehhh...jo för att man kanske vill göra så om man är kär svarar jag med en betydligt lägre röst. ny fråga: "när ska ni gifta er?" när han friar svarar jag, och då informerar Joline mig om att man MÅSTE förlova sig INNAN!

Barn är ju så härliga! dom bara frågar på dom! love it! (tills jag får ännu pinsammare frågor vill säga) sen kanske det inte är lika gulligt längre!

Nu skall jag gå ner och förbereda maten till bygghandlaren själv kommer hem.
Adjöken!



Kommentarer
Postat av: gunilla

Fick du bort alla hår? vekling- ja det är värst första gången sen är det inte så farligt

2009-10-28 @ 19:46:42
Postat av: Annika

världens härligaste unge klok som en uggla

2009-10-28 @ 19:47:53
Postat av: Susanne

Haha prickig-korv-fenomenet känns igen! FÖrra året dejtade jag en kille och vi skulle ha en härlig och romantisk dag i relaxen på badhuset! Dagen till ära tänkte jag inviga min nya epilator som jag aldrig provat tidigare! Resultatet blev först fin-fint! MEN lagom tills vi äntrade badhuset hade jag antagit prickig-korv-looken! Såg ut som att jag hade nån slags konstig sjukdom! :P Men det gick ju bra ändå och vi höll ihop ett tag till efter det ;)



(Hade en kille dissat mig för en sån sak hade jag visserligen inte tyckt han var värst mkt att hänga i julgranen! ;) )



Prickarna försvann ju efter nån dag, gör säkert dina med! ;)

2009-10-28 @ 20:19:29
URL: http://bloggsnusan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0