Jobbilijobbar som en simpson figur skulle kunna ha sagt

Nu har jag  blivit nominerad!.....Joline har kommit hem nu, så vi satt å myste alla 3, så säger Joline att JAG har dom SLADDRIGASTE öronen av mig och Emil!.....Herregud!....men i övrigt tyckte hon att dom var finast, så okej dom kanske är sladdrig, inte vet jag? men dom är iallafall finast!

Nu har jag två nätter kvar av 4, ska bli skönt med 6 dagars ledighet sen!

Känns som det kommer att bli en BRA vecka nu som kommer...har Jolinen hela veckan, ska spela poker i helgen, klippa å fixa håret, tjejkväll på byggen, åka till hundvalparna i stan, åka å kolla på en hemlighet;) och sedan massvis med MYSKVÄLLAR! sånna är viktiga.

Missat mamma söker pappa ikväll, måste se det på datan.

Puss till mina älsklingar där hemma!





Kommentarer
Postat av: Håkis

och vad är detta för kryp månne??? yeach ich antingen nyfödd eller sisådär 137år kanske...cool komplimang annars :-)

2009-10-26 @ 09:33:54
URL: http://aloepower.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0