Hipp hipp hurra! Bruntan!

Gaaahhhhh!!! frustrerande med människor som  bara MÅSTE vara i ens närhet som man tycker är  helt blåst i huvudet! en onödig människa som man absolut inte vill vara inärheten av!


nåja nog om tråkigheterna, jag har ju för övrigt ett underbart liv som det är mer värt att lägga energin på.

idag har jag ringt runt å kollat upp olika försäkrings alternativ till villa och bil (vuxet va?) och det LÖNAR sig att kolla upp vill jag lova! det är ju flera tusenlappar per år det handlar om! typ en gratis utlandsresa per år kan man nästan se det som;)

Idag fyller min bror Bruno år! så GRATTIS å ha en underbar dag!



ps. sen är det bonde söker fru!!!!!!!!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0