hoppla hoppla!

Nyss hemkommen från stan, shoppat lite, nya skor till Joline, som hon nu vill ha på sig dygnet runt! Sen så blev jag impulsiv å köpte lite nya käder till mig med.

Gunilla, Tommy, deras barn  å min mor å Håkan var å hälsade på oss i lördags....vi kom in på namn av någon okänd orsak, iallafall sa Gunilla: jag tycker att "BRUNO" låter som ett hästnamn....å morsan säger med kylig röst, "nu Gunilla är du ute på djupt vatten"....Gunilla tänkte inte på att min hästbror heter så! Men mamma tog inte illa upp, vi skrattade som galningar mest!

Efter att ha firat kanelbullens, godisens, tårtans,  mums mumsens och alla sötsakers dagar så MÅSTE det bli tantgympa idag!

Hej svejs!

 


Kommentarer
Postat av: Annika

ojjjjjjjj vad fins stövlar bland det finaste jag sett.

2009-10-11 @ 18:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0