Så kan det gå!

Nu har det gått lite för långt....jag vet inte skillnad på mitt egen barn och katten....igår när Emil skulle komma å lägga sig bredvid mig så sa jag: " Du får gå ner å lägga dig, Joline har tagit din plats nu....å då var det självaste katten som låg bredvid mig ( joline är förövrigt hos sin pappa denna vecka)....gissa om Emil såg brydd ut!

Nu tänker ni säkert, stackars sate, han får gå ner å lägga sig på soffan om katten eller ungen ligger däri sängen, men så är det ju naturligtvis inte!!!   han får lägga sig i Jolines lekstuga på 1,5 kvm utan värme!

Nu har vi bokat en Tallinresa! ska bli kul, har aldrig varit där.

Såg bonde söker fru igår, det är ju sååå bra, och bitvis liiiiite pinsamt åxå! Men jag hejar på Roger, klart att han åxå måste få lite kärlek i sitt liv!

apropå bra....nya ica reklamen är ju sååå rolig!

Efterlyst blev det åxå....GW är ju min idol! han är cool, häftig, rolig, rätt fram, sexig....haha okej jag står för allt utom det sistnämnda;)

Håller på att ritar upp en STOR alfapet plan, så här blev den....den till vänster är orginalet om ni var tveksam;)...rätt konstnärliga talanger va?!





Spelade ett spel med Joline förra veckan där man ska beskriva saker...Joline fick en lök hon skulle försöka beskriva, hon sa; "den har en skrutt på baken" hahahah sant!! men rätt svårt att gissa rätt var det ju;)




Dom 2 viktigaste personerna i mitt liv!




Hej hopp!

Ps passa på att gå på tjejkväll på Stuguns bygg å färg den 29/10 kl 18-21 och lär er att fixa å renovera där hemma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0