Bönderna

Ikväll är det BONDE SÖKER FRU....och  den som har sett reklamen för det programmet fattar att det kommer att bli SPÄNNANDE!....han den lilla bonnpöjken med muschagen (hur stavas det?) Jag menar iallafall den läckra hårbeklädda grejen ovanför munnen.

Han tycker jag verkar lite...hmm vad ska jag säga?......ingenting, jag säger INGENTING det blir bäst! men hur som helst så verkar han lite udda och jag tror det blir ett underhållande program!
Nu har jag snart läst ut flickan som lekte med elden, så på söndag blir det nog den bion! sen till att läsa bok 3.
Någon som har lite kriminalroman tips på böcker?
Nu har jag lagt mitt kommande schema på jobbet, jag vill att det ska gå igenom snart så vi kan boka en Filippiner resa, kollade igår å hittade för endast 6400:- sjukt billigt!




Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: J.S.

Tack :)

Ja nån matte B tänker jag inte ge mig på tror jag ;) det är alldeles för svårt för mig som knappt klarade A :p haha..

2009-10-14 @ 16:18:19
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Gunilla

Det är tydligen inte bara jag som är dålig på stavning:)

2009-10-20 @ 06:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0