Bönder som gör mig svettig!

Bonde söker frus "Roger" var faktiskt ännu pinsammare än vad man trodde att det skulle bli då man hade sett reklamen, jag blev alldeles svettig då han satt å vicka från sida till sida å inte sa ngt.......eller jo en fråga svarade han ju riktigt fantastiskt på hon frågade: "varför valde du mig då?" han svarar: "ja man var ju tvungen att välja ut några".......hahahahaaha romantiskt!

Nu har jag läst ut flickan som lekte med elden, så nu blir det bio och sedan sista boken...den måste jag verkligen läsa med omsorg, så tragiskt att författaren är död.
Har varit å hämtat en av Gunillas ungar på dagis så nu leker hon å Joline, hör att dom håller ett jäkla liv ute på bron, så jag tror jag måste hämta in dom innan man får nån anmälan på sig! finns säkert nån lag mot allmänna friden som ska respekteras eller nåt!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hahaha, ja men han var väll pratglad...

2009-10-15 @ 17:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0