lite om inget

Sådärja, har jag klivit upp, ätit en burk fiskbullar (inte så gott som jag föreställde mig) givit mina nya hyresgäster nycklarna till huset....jag virrig som jag är glömmer bort att skriva under kontraktet, som tur var ville han komma tillbaka så att jag fick skriva under, PÅLITLIGA hyresgäster det!

Nu ska jag snart på LA PRIMA med nattisarna å avtacka en gammel kollega SKOJ, men jag blir inte så länge där för min PRINSESSA kommer snart till mig!

Jag har troligtvis fått gamm bilen såld, problemet var bara att jag TAPPAT bort ägarpapperen, så han som ville köpa var snäll nog att beställa nya.
Jag städade ur den nyss.....jag funderade på att ta en bloggbild på allt som fanns inne i bilen.....men då skulle jag behöva skjuta er sedan, nej det vill jag inte ha några levande vittnen till!

Men om vi säger så här: Jag måste ha bott i bilen förut!....det fanns saxar (även en urtunningssax som jag letat lääänge) fotografier, en matta, en bit laminat golv, golvfoam, ridhjälm, 3 st gossedjur, m.m m.m m.m

Men det var i mitt gamla liv det, nu är jag AUDI ägare å då är man skärpt liksom!


En affisch från Tallin, vad betyder den??!!

Ha en riktigt angenäm fredag på er!

Kommentarer
Postat av: Anette

"Gemenskap" kanske:-O?????hehe

2009-11-20 @ 14:44:57
Postat av: sissi

Hahaha! ja anette, det tror jag med;)

2009-11-20 @ 16:28:30
URL: http://blogganblogganssons.blogg.se/
Postat av: Susanne

Oj.. fast jag är audi-ägare och inte det minsta skärpt.. fast om man har en gammal 87:a kanske man slipper det?

2009-11-21 @ 19:44:38
URL: http://bloggsnusan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0