grisarnöffgrymtstön

Då har man tagit grissprutan då, det var verkligen ingen självklarhet men nu är det gjort iallafall och det gör faktiskt ganska ont i armen då jag måste göra någon rörelse:(

Jag vet inte om jag trampade på några små tår i mitt förra inlägg? sorry isånnafall.......jag syftade inte på ngn jag kände utan det var en allmän reflektion.

Men jag gillar att skapa debatt och höra andras åsikter, så jag ska finurla ut nått smaskigt ämne vi kan diskutera!
dödsstraff, abort, invandrare, andras jobbiga ungar, olagliga nedladdningar, otrohet, vad ska vi ta?!

Nästa vecka åker jag iallafall till Tallin, det ska bli skoj skoj skoj det!

Ha en bra natt!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Du kan va lugn för mina tår om det var dem du tänkte på! :) Kände mig lite träffad bara ;) Tog inte illa upp om du trodde det :)

2009-11-10 @ 09:11:26
URL: http://bloggsnusan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0