Draft: Nov. 25, 2009


Livet kan vara, bra, mysigt,roligt, lyckligt, underhållande, spännande, givande och helt UNDERBART!
det kan även vara värdelöst, tråkigt, ledsamt, bajsigt, deprimerande och helt värdelöst

När det är det sist nämda så är det så värdefullt att ha folk i sin omgivning som ställer upp på en.
Min MAMMA å hennes "gubbe" går inte av för hackor dom, dom betyder väldigt mycket för mig och jag vet inte vad jag skulle göra utan dom! TACK för att ni finns!

Det är tur att det är övergående när det känns som värst!.....iof kan kan man vara ganska säker på att det förr eller senare kommer tillbaka med.....shit vad depressiv jag är nu!

Nu ska vi tänka positivt!




Kommentarer
Postat av: mamma

tackar du vet ju att du betyder mest får mig åxå.Håkan älskar dig av hela sitt hjärta världens bästa Sissi.

Kramar till tusen

2009-12-02 @ 11:21:23
Postat av: Håkan Näslund

Stora bamsekramar vännen :-)

2009-12-03 @ 23:24:37
URL: http://aloepower.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0