hejsan hoppsan

Då var man på jobbet igen då, en natt till efter denna, sen så blir det lite ledighet igen....sånt gillas!
Imorgon ska jag åka till Hammarn och besiktiga mitt kära hus, nya hyresgäster flyttar in på fredag.

Det händer inte så mkt jag kan skriva om då jag jobbar....jag kliver upp ca 14-15 tiden...äter nått....känner efter hur trött jag egentligen är....funderar på om man ska städa....funderar på att man borde göra något roligt istället.....å VIPS så var klockan 20 och jag är påväg på arbetet igen.

Jag har nog fått gamle passen såld nu....den dog för ca 1 år sedan (RIP) och har efter det stått....men den har för 1500:- gått med på att donera sina värdefulla bilorgan.



Kommer ihåg då jag köpte min kära gamla passe....jag var SÅ lycklig! tyckte att jag hade gjort världens klipp....och ja, den har varit riktigt bra!....men sen hände något....den var ganska ofta stökig invändigt (okej ALLTID) och den tvättades inte särskillt ofta (typ aldrig, det växer mossa på den påriktigt)....men jag hoppas den förlåter mig och jag har lovat att nya Audi ska behandlas betydligt bättre...den har ju faktiskt säkert blivit tvättat 3 gånger på mindre än ett år!! FANTASTIKO! vad får man för den ansträngningen då?
Jo 5 stycken 2 or på besikningen...

Men jag har inbillat mig att man inte ska besiktiga i ÖSD...i HAMMARN är dom inte lika petiga, så dit åker jag snart igen för min återbesiktning!

JAJJAJAJJAJA ska sluta nu!
HEJ SVEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0