Hemkommen från Tallin!

Såja då var vi hemma igen, helskinnade från Tallinresan! Det var riktigt skoj, men jag känner mig helt slut, sovit en låååång stund idag, men jag ska jobba nu 4 nätter åxå, så det kändes väldigt gilltigt att få göra det.

Tallin är  en så fin stad, riktigt gamla och fina hus....

så här kan en matmeny se ut

Gunilla provar hattar;)

Upptäckte att det stod "kiss" på glaset EFTER att jag druckit upp...

Vi såg 4-5 pubis hår under resans gång, ett var i båthytten, i en plastmugg som någon hade för avsikt att dricka ur, som tur var upptäcktes det i sista sekund!

Emil beställde ngt som såg ut som en friterad råtta....

sen efter att den var uppäten ville han ju såklart pussas med mig...



Och med henne (nära att jag blev utbytt där!!)



Piloten på flyget...nej just ja vi åkte aldrig flyg, detta är bara en vanlig ressenär på bussen med sitt smidiga headset till mobilen



Vi var även på en utställning där dom visade upp döda kroppsdelar från människor, den var rätt jobbig att gå på och vill ni veta mer om den kan ni besöka gunillas blogg som har skrivit bra om det.
www.mammagunillas.blogg.se  

Tack hörröni för en riktigt TREVLIG resa!













 



 

 


Kommentarer
Postat av: Anette

Men visst var det fint där :) Hatt affären var vi också in på och provade lite olika varianter ;)

2009-11-16 @ 14:37:06
Postat av: mamma

Ser trevligt ut det mesta:-)

Mamma

2009-11-17 @ 21:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0