En tråkig men nyttig dag i mitt liv

Såja! då har man varit nyttig idag och rensat massa skräp vid mitt hus i Hammarn.....där fanns det generationer av nedskräpning, inte bara det, tidigare hyresgäster hade lämnat bråte efter sig i skogen.....hur kan jag veta? detektiv som jag är så kunde det avslöjas med en någorlunda färsk dagstidning från den aktuella tiden, och julklapps kartonger med NAMN på, så mer bevis än så behövs knappast....så tråkigt bara! men nu är det avklarat och det känns BRA!

Jag har sååå ont i huvudet! måste nog ta en ipren snart, det brukar hjälpa.

Har kollat på ett hus idag i Krångede, ett lite per- albin torp, såg så MYSIGT ut på bilden, men vi konstaterade att det inte var ngt för oss....dom hade styckat av marken framför huset, så att det knappt var ngt kvar...sen var det fler saker som vi inte gillade.

Jo föresten....vi letar hus i krokvåg, ammer, krångede trakten;) gärna vid vatten, men viktigast ett enskilt läge!
Här är en bild på huset som vi gillade först men vid närmare titt, njaeeee



Imorgon om det är skapligt väder så blir det nog en tur till mitt blivande paradis i Lillsjöhögen, fönstren är insatta men det är lite smågrejer kvar att göra på det.
När det blir lite varmare på nätterna blir det tapetsering och vips så var lilla gäststugan klar! då ska ni få se bilder!

Ps....min mobil är påväg till mig! posten är seg som fan...det tog fem dagar för den att komma dit den skulle, så jag hade nästan kunnat gått själv med mobilen och ändå hunnit före!....men som sagt SNART så! wippi woppi!!

Kommentarer
Postat av: Anette

Men du kan ju kanske gå och hämta den :)

2009-05-20 @ 23:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0