inget

Så nu har jag jobbat klart! va skönt! ska iof in till stan i helgen på Röda korset utbildning, men det kan man ju inte kalla jobb direkt.

Min mobil har inte kommit till mig åter....det är såååå tråkigt! allra helst med tanke på att det är så avancerat att ens få bort knapplåset på min mobil som jag har lånat (kan bero på att jag inte kan heller) den är hur som helst från antikens antik, och jag skulle faktiskt uppskatta om dom påskyndar ärendet lite!

Jag är så jävla uppihejsan i en grej nu, som ni kanske kan få höra om sedan....får ju nästan magsår!...altså....det är en bra grej....hoppas jag, jag vill jag vill jag vill. ungefär så, då fattar ni va?

Trist att det är så mulet väder....vill ju ha sommar nu.
 Snart är det semester åxå.....fast min RIKTIGA semester bli nog i vinter då vi troligvis åker till Filipinerna.
Robinson spelas in på filipinerna, visste ni det?

Nu söker dom nya personer till Robinson, det hade ju varit häftigt att vara med! med jag vill inte vara ifrån min Joline så länge.

Min bästis Åsa från Stockholm är singel nu, så nu tycker jag hon ska ta sitt förnuft till fånga och flytta till Jämtland!


Kommentarer
Postat av: Mamma o lilla mommen

ojjjjjjjj vad hon är söt man blir så glad när man ser hennes gläje, vilken tjej helt fantasisk

kramar

2009-05-20 @ 18:52:29
Postat av: Anette

Ja,det är ju synd att du skulle måsta vara från Joline...det förstår jag du inte vill:( Men det hade ju varit bra tv för oss andra :D

2009-05-20 @ 22:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0