Lite om inget

regn, sol, regn och åter igen sol....konstigt väder, men man får väl glädja sig åt solskenet emellanåt!
Har varit och spelat alfapet med Gunilla, hon vann flera gånger så jag misstänker FUSK! eftersom det var  hon som räknade poängen;)

Ibland känner jag att det är så svårt att hitta på ngt att skriva om....verkligen bloggtorka....och då kan jag gå in på andra roliga bloggar och få lite inspiration, det är bra!
Sen har vi mindre roliga bloggar också....typ mode bloggar, ""idag har jag på mig benvärmare från piff och puff för 26898 kr köpta från Paris då jag var hos min pojkvän  Sean Paul i helgen""

Eller ännu värre folk som bloggar om sina barn....det gör ju iof jag med, men jag har mina begränsningar.
Att få veta vilken blöjsort, storlek på blöjan hur mkt bajs den rymmer. hur många gånger barnet vaknat på natten, vilken vällingsort och hur mkt välling den dricker per dygn. vilken färg på pyjamasen och hur många knappar den har. har många rapningar i timmen den kan göra, det är ju fasen tråkigare än att städa toaletten det!

Eftersom min kära men fuskande vän Gunilla har tjatat om att hon aldrig fått dagens ros, (det har hon av mig efter att hon beklagat sig) men det var det ingen som såg, inte Emil heller som fått en.

Så här Gunilla får du DAGENS ROS av mig!
För att du är en BRA och pålitlig vän!



Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hahaha,jag håller med...vem bryr sig i blöjsorter,rapningar mm

2009-05-21 @ 18:05:49
Postat av: Anonym

Tack så väldigt mycket

2009-05-21 @ 20:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0