Min Älskling har fyllt 5 år!

Min lilla prinsessa har fyllt år! vi var på djungelhuset och busade! Dom hade hur roligt som helst! perfekt ställe tyckte jag!
Tänk att hon redan har fyllt 5 år, helt otroligt! det MÅSTE ju innebära att jag åxå har blivit till åren......BRA att inte det syns haha! jag måste ha en jävla tur!



Vi bokade såklart prinsessrummet (det fanns disco och sjörövar rum med)
Där bjöds det på korv, festis och glass, godis påse fick dom med sig hem med.



Här är Gunilla som står och sover som vanligt=)




Sen åkte vi och käkade på Max eller som Joline säger: Max Donalds....



Dom här var åxå hungriga



Sen åkte vi hem och åt tårta och öppnade lite paket!




Just nu håller jag på att sätta upp panel på nya toaletten som vi håller på att bygga.....måste bara bekänna en sak....SPIKPISTOL jag avgudar dig!....den som kom på den uppfinningen är bäst!

Sen måste jag säga att jag tycker att Robinson är sååå spännande! heja JARMO! och BRA att mega super fjanten Christian åkte hem....så här tänkte han: ""ånej grabbpakten är bruten jag FEGAR ur och åker hem självmant ist för att bli utröstad det tål inte mitt ego"" blöööööhh!!  

Jag vet vad folk tänker eftersom jag är så nära tankeläsare man kan komma, tänk på det ni!


Kommentarer
Postat av: Anette

Ja,hon är ju verkligen lik dig din prinsessa :)

2009-05-04 @ 15:34:19
Postat av: Gunilla

Hämden är ljuv......

2009-05-06 @ 22:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0