NU HAR DET GÅTT FÖR LÅNGT!

Men va e det här?! killar är ju inte killar längre....börjar känna det som ett litet hot när dom blir kvinnligare än vad jag är....läste en ny blogg """Rahlenfeldt""" hette han/hon.....och han hade nu fixat till sina läppar!
så här blev dom


Det har säkert med min ålder att göra....att jag är snart 30 och börjar få fördommar som många gamlingar har om bögar, svarta, lesbiska, osv......jag har ingent emot dom tidigare nämnda.....men vad fan!  det MÅSTE ju finnas gränser!
Tjejer har ju varit fåfäng i alla tider.....vissa mer än andra.....jag är väl kanske där på mitten någonstans.....Mina dagliga rutiner vad gäller fåfänghet:

1. Borstar håret
2. Borstar tänderna
3. Deo

Sen om jag vill göra mig lite extra fin så kanske jag använder plattången, och sminkar mig lite (mitt smink är flera år gammalt=(   .....(duschar förövrigt varje dag, tro inget annat bara för att jag inte skrev det i listan!)

Så när killar gör fylligare läppar, skaffar inplantat ballar, och använder dyraste hudvårdsprodukterna och har därmed lenare hud än en baby så kan jag inte vara med och konkurrera längre.....vad ska jag göra.....lägga mig ner och bli en man? sluta raka mig på diverse ställen och börja rapa och fisa? (rapar gör jag förresten nu med)
Eller ska jag bli värre än hon/hannarna? och Förstora pattarna till DDDD+ och göra detsamma med resten av kroppen åxå förutom midjan som jag bantar ner till en sk size zero.

Nej nåt sånt orkar jag inte med! ÄR FÖR GAMMAL för sådant tjafs!.....Jag ska inte lägga mig ner och bli en man (du behöver inte vara rädd Emil) men jag ska inte anstränga mig för att bli kvinnligare än dom andra heller....jag fortsätter att vara där i mittemellan liksom.....

Här har ni en sk mittemellan människa med sin pojkvän som fortf är kille och är nöjd som han är över sin flickvän!



Titta på oss noga....för det kanske inte finns så många kvar!

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Anette

Ja,jag håller med..det finns gränser!!Vad fin bild på er :)

2009-05-15 @ 12:31:06
Postat av: Richard The Warlord

Ja, nog fan var det fult alltid.

2009-05-15 @ 14:31:34
Postat av: Mamma

ja var er själva ,det kommer man längst med .Men ett litet lyft kan väl vara tillåtet

kram

2009-05-15 @ 15:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0