Kontaktannons

Ja då sitter man och häckar då på jobbet som vanligt, eller ja som vanligt och vanligt var väl att överdriva, men detta blir ju nästan mitt kommande hem dom närmsta dagarna, 5 nätter och snart är en avklarad iallafall.

Igår var vi till Hammarn och plockade med oss ett heeelt  lastbils flak med flera generationers rat från min tomt....det var en hel del det....och ca hälften är kvar som vi tar en annan jul.

Mina nya hyresgäster känns väldigt bra och seriösa jag hoppas att dom kommer att trivas!

Sen har vi varit i stugan och satt in nya fönster i lilla gäststugan, blev så sjuuuukt bra att jag nästan började gråta, jag har sån tur att jag har en sån underbar pojkvän som vill hjälpa mig med sånt här....eller mig och mig.... oss, vi ska ju vara där tillsammans!    sen hade hela jävla storhuset satt sig så vi fick inte upp dörren....så när något är fixat så blir det altid ngt nytt, som om det inte vore miljoner grejer där som ska ordnas ändå! tur att jag är så himla ung som jag är!  är ju fortfarande på 20 talet  haha....kommer att köra med det in i det sista!!

Kontaktannons

Hej mitt namn är Elsy och jag är en ung dam i mina bästa år, känner att jag är mogen om ca 1 år att bilda familj, du ska vara långhårig, social, inga olater, uppfostrad, plikttrogen, gentlemanna aktig, barn sedan tidigare är inget hinder.
men om du ser ut såhär så kan jag göra undantag för ALLA mina önskemål:



Men ser du ut såhär så måste du uppfylla alla kraven samt några fler!







Nämen allvarligt nu....hör av er om ni vet om nån villig långhårig kissemiss (helst okasterad) (katt)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Perfekt kontaktannons. Du kanske kan skriva en åt mig med? haha. Puss

2009-05-07 @ 11:53:34
Postat av: Lina

Hej :)

Såg din kom. i min blogg nu!

Kul att du kikar förbi :)

Vi får ta och ses något irl snart åxå!

Vet om lite kattungar jag.

http://mammajessica.webblogg.se/ är det som har.



Ta hand om dig!

krama

2009-05-11 @ 14:31:26
URL: http://gryyynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0