Lite bilder!

Gick upp på Stuguberget häromdagen här är lite bilder....



Hittade lite oprovade inställningar på min kamera som jag var tvungen att prova!





Här en myra som kånkar på middan kanske? den här myran hade jag säkert inte ens sett innan min ögon operation, gud så BRA den blev! nu ser jag ALLT!


Det är låååångt ner till backen!


Vy från Stuguberget.....såg massa bergsklättrare efter vägen hit upp....jag vill åxå!


Mamma säljer smycken, här är 3 stycken som jag har köpt.


Katten Elsy som är ute på spaning!



Hihihihihihi!



Okej då, jag visar en lite snällare bild på mammas gubbe håkan....han ser ju faktiskt ganska normal ut i verkligheten, även om jag kanske har vinklat till det, till det motsatta=)

Våran nyinköpta båt har havererat inför storsloken 2009....skandal! hoppas att vi får till det, annars blir det fan snorkel och kastspö, för jag SKA fiska!

Ha en bra dag, själv ska jag jobba ännu en natt, men sen är jag ledig i 6 dagar har jag för mig.


Kommentarer
Postat av: Anette

Hoppas ni får till båten till storsloken..är ju f-n att den ska jäklas nu då :(

2009-05-19 @ 15:57:16
Postat av: Anette

Jäkligt fina bilder tog den iaf...

2009-05-20 @ 23:01:06
Postat av: Håkan

hmmm kram...har du skaffat ny kamera??

jourhavande fågelholk!!! :-)

2009-05-25 @ 21:27:21
URL: http://mlmhakan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0