oooopsss!

Då var denna dag över då....gud vad fort det går....ingen nytta har jag gjort direkt heller, skruvat på stödhjulen på Jolines cykel som jag ska sälja, men det är ju inte mycket att skryta om på en hel dag!!

Igår tog jag mitt första springpass på månader, grymt jobbigt! trodde jag skulle kvävas och ev dö på en gång!

Någon anonym har skrivit "tack så mycket" eftersom det är anonymt så vet jag inte vad personen tagit åt sig av och vem det är? sorry om jag träffade en öm punkt, men det var helt allmänt ifall det nu var bloggar om bebisar. ingen specifik person jag menade....men som sagt jag gissar ju bara nu att det var det som detta handlade om?
Är hursomhelst inte ute efter att såra någon.

Såg på Aftonbladet att en tjej sålt sin oskuld för 100000:-  undrar om en kille skulle kunna göra likadant?, ja förmodligen....men frågan är om någon tjej skulle betala för det!?

såg på läckerbitarna i bonde söker fru ikväll....det ska bli spännande att se i höst!



Håller på att planerar inför min 30 års fest....jag är ingen planerare så det känns bara ångestladdat och jag ångrar mig redan, men nu är ju inbjudningarna utskickade, så det får bli som det blir!

Och Åsa klart att du åxå ska få en dagens ros! min kära trogna älskling! här är den!!


Oj jävlar vad stor den blev! men det är du ju värd! kram!

Sov gott allesammans!

Ps håller på att bli som en kompis farmor, hon köpte kattmat på affären för den var så billig.....fast hon hade ingen katt.
Och jag såg en yber billig barnvagn på blocket som jag fick en pulshöjning av och var nära att köpa....jaha och vad ska jag med en barnvagn till då??!! Jolinen är ju aningen för gammal, inga fler på G och jag har dessutom två egna!

Kommentarer
Postat av: Anette

Men du kan ju ha den på gården som blommstervagn i sommar :)

2009-05-22 @ 10:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0