Borta...förväl och god bye!

Då har man hunnit få sin nya mobil....denna vita....och nu är den borta igen....



Först syndes ingenting....kunde typ svara men ingenting mer....sen lyckades jag med lite vägledning uppdatera mjukvaran....bra nu syndes sms osv....fast nu var det engelsk meny! kunde inte skicka åäö och t9 funktionen funkade ju såklart inte på svenska...så nu har jag skickat tillbaka den och får hoppas att det inte dröjer allt för länge innan den kommer åter till mig....för just nu har jag denna
(den har inte ens färgdisplay!).....fast den funkar ju...så jag borde ju vara tacksam trots allt!

På fredag fyller Emil år....jag och Joline var in och handlade lite presenter till honom, jag sa till Joline att hon absolut inte får säga ngt....hon lovade....men när jag klev ur bilen i ett ärende i några minuter.....så blev det för jobbigt för henne...med en nyfiken Emil så gick det bara inte att vara tyst....men jag vet ju å andra sidan hur pass nyfiken han är åxå=)....så man kan ju inte begära för mycket av en femåring.

Längar till storsloken! då ska det fiskas och ev om vädret tillåter ta sig en liten jamare!

Hade gött!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi, dom e ju för söta! Barn alltså:)

Min 5-åring blir 6 nu på måndag, helt otroligt vad tiden går!

Härligt med kissen! Måste komma förbi och kika och gosa lite :)

krama

2009-05-13 @ 22:00:33
URL: http://gryyynet.blogg.se/
Postat av: Anette

Hahaha,går bra för dig med mobilen :)Ja,samma här..längtar till storsloken..man har ju köpt keps och allt..haha

2009-05-15 @ 12:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0