såja

Åhhhhh vad jag blev irriterad på Dagens industri som ringde och väckte mig kl 11. Dom har ringt och väckt mig säkert 5-6 ggr senaste månaden. och varje gång säger jag samma sak: "" nej du har ringt ett privatnummer och inte till Stuguns bygg och färg, men ring 10035 ist......gång efter gång efter gång!

30 sekunder senare ringer samma person och låtsat att hon ringer från Vattenfall, frågar efter Stuguns bygg och jag säger lugnt samma sak igen. och då frågar hon om det brukar hända ofta, JA säger jag och att Dagens industri terroriserar mig när jag sover.....vi avslutar och hon (förmodligen) ringer en sista gång och lägger på.
Så då ringer jag till Emil och säger att han inte behöver köpa ngt därifrån.....jag har viss förståelse för deras frustration eftersom jag själv jobbat som teleförsäljare, ett jävla pissjobb.....men sluta jobba som det då om man inte pallar!

Jag hängde ut tvätten igår, så ni kan ju skylla på mig eftersom det har regnat sedan dess. (händer alltid) alltså kan man nästan se mig som en gud, som liksom kan styra över saker å ting, i detta fall vädret! vad har du för förmåga??

Ikväll funderar vi på att ev åka in och gå på bio....men denna gång ska jag nog kolla upp tiderna och vad som går innan man ska vara impulsiv och vild och bara åka in på chansning.....det blev inge bra den gången! MIRRORS....inte den bästa filmen! kanske den sämsta? samt att det var HÖG skrämselfaktor på den så jag höll ju på att bajsa på mig ett flertal gånger av rädsla!.....tur att jag har  mitt på det torra när det gäller kille så det inte hade varit en bio dejt....för då kanske han hade tyckt att jag hade haft lite för klena nerver.

Nej nu ska jag göra mig iordning för att hämta mitt allt på dagis!







Pågående renovering i lilla gäststugan i lillsjöhögen....ska bli STORA fönster ut mot vattnet! sedan skall denna snygga tapet sättas upp där på gipsväggen som ni ser.
Äsch då  kan inte spara den av någon anledning? men här kommer en annan som jag stod och valde emellan som åxå är fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0