Kommit fram till vissa saker!

Nu har det precis slagit mig! Min kusin Robert se bild:



Är lik kändisen Adam Alsing!! vad tycker ni?! här kommer en bild på Adam:



Okej inte som enäggstvillingar med lite halvsläkt lik kanske?

Sen på min RK utb i helgen var det en som var otroligt lik min pappa! ångrar nästan att jag inte tog ett kort på han.

Utbildningen är nu slut för denna gång, åter igen om 3 veckor, det har varit riktigt BRA, och ROLIGT att ha med sig, Runa och Gunilla!
Imorgon är det reptage i LT om Röda korset, dom kom mitt uppi våra fejkade skador och omhändertagande....så KANSKE är man med på bild imorgon, kanske inte, det visar sig!

Nu ska jag göra mig iordning för sängen och kolla på grannfejden!

Gooooo natt!!!

Kommentarer
Postat av: Håkan

har inte tänkt på det förrän du sa det...hi hi hi hi

2009-05-25 @ 21:32:20
URL: http://mlmhakan.blogspot.com/
Postat av: Robban (aka alsing) :)

Ja det har jag inte hört förut hehe

2009-05-26 @ 21:20:45
Postat av: Anette

Ja,men han var faktiskt lik Adam Alsing :)

2009-05-27 @ 16:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0