ingen rubrik

Då sitter man på jobbet då och har några nätter framför sig, tur man har BRA arbetskompisar så det går fint att ta sig igenom nätterna!

Idag körde jag in Joline in till stan till sin "lilla mommen" som hon kallar henne, allså sin mormor, hon älskar att vara där, så det kändes ändå ok, eftersom jag ändå jobbar hela helgen, längtar till SEMESTER!

På vägen hem fick jag sjuuuukt ont i magen bara typ 1 mil ifrån stan, jag ringde till Emil och bad han komma å möta mig med toa papper, men det vägrade han....han kan dö för mig påstår han, men inte komma i en sån fruktansvärd nödsituation....i vredesmod så höll jag mig hela vägen hem!

Våran havererade båtmotor är på lagning nu, så jag HOPPAS att det fixar till sig med den till nästa lördag då det ska fiskas gädda!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Haha- du får lägga ut en skithusrulle i bilen, det har jag gjort. Vi ses på jobbet ikväll.

2009-05-30 @ 16:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0