yoga,psykbryt,hundring och god natt

Nu efter 1,5 timmes yogande så är kroppen lite lugnare efter mitt psykbryt med linserna (kan åxå vara för att jag druckit lite vin med mamman) vi tog dock en sallad som kompensation så det är lugnt med det där hälsosamma shitet man ska tänka på åxå.

Yogan var väll så där, inget jag skulle kasta bort en hundring till på iallafall, skulle nog kanske hellre vräka i mig en godis påse ist.

Imorgon funderar jag på att gå på ett step pass på sjukuset på kvällen, ev gå på stan och köpa nya brallor, dom andra har krympt......allihopa faktiskt, visst är det lustigt så inihelvete att det kunde ske!!!!!!!!!!!!!!!

Goooooooooo natt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0