www.systembolaget.se

Vilket väder det är! jag sitter och beundrar det från isidan av dessa husväggar......åkt bil en sväng på byn och sen hem igen.....så jag tar verkligen vara på denna underbara dag.....eller så inte.

Det är ju så grymt halt ute, ena kvällen gick jag på jobbet....höll på halka 350 ggr....andra kvällen åkte jag spark.....för varje gruskorn blev jag typ magpumpad då jag höll på all flyga över styret på sparken, så det lilla fordonet ställer vi undan nu.

Jag har precis ringt och beställt vitt vin på ica, kommer till på fredag, eftersom jag blir mest bakis i hela världen (kan vara bakis i 2 dygn och spy) så tänkte jag prova med vitt vin, det kanske funkar!


Jag ska inte dricka så mycket (får se hur det går)
och dricka myyyycket vatten innan jag lägger mig (får se hur det går)
om jag följer min plan så kan det ju kanske bli lite bättre! hoppas!

Imorgon är det boxning igen.....eller igen och igen, det var inställt förra gången, så Gunilla kunde ju tacka gudarna för det, men imorgon ska hon få!

Mina nya snygga snabba träningsbyxor verkar inte vilja komma till mig=( ....mailade och frågade vart dom tagit vägen......dom hade skickat dom för länge sedan så det visste dom inte.....men den som väntar på något gott! det måste betyda att dom kommer att bli PERFEKTIKUM!

Ha en angenäm kväll på eder allesammans!

Ps en arbetskollega trodde det var jag som var med på kortet i inlägget innan ""Joline och morfar"".....så tack! för att jag ser ut som en 52 årig karl! det värmde och jag kände mig vid gott mod hela arbetsnatten=)

Kommentarer
Postat av: Anette

Ja,men han ser inte ut som 52 utan tvärtom ;)Det är väll nått postivt :)

2009-03-25 @ 19:13:18
Postat av: sissi

Anette....det där var en början....du får komma med lite mer smicker, innan jag kan släppa det där, tog såååå hårt=)

2009-03-25 @ 20:29:51
URL: http://blogganblogganssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0