Jag går hem nu!

Sitter på jobbet, slutar nu om ca 50 minuter, så nu börjar lyckoruset att komma, det är ju så fruktansvärt HÄRLIGT att få krypa ner i sängen då man är så här trött!
Jag och mamsen åkte långfärdsskridskor häromdagen, jag hade aldrig åkt förut men det hade mamma, så hon skulle liksom introducera mig då......men aldeless i början av turen så var det hon som låg som en säl och sprattlade på isen.....jag höll åxå på att fara några gånger, men av ren tur så höll jag mig på benen!

Igår var det rockfest...jag försökte ta ledigt, men med misslyckat resultat, hoppas att alla hade det roligt, men att ni åtminstånde är lite bakis idag!
Det var nog lika bra att jag fick jobba, för om det hade varit jag,så  hade jag legat i två dagar och spytt....hade liksom inte riktigt varit värt det, allra helst när man inte heller kommer ihåg 100% av kvällen. (kanke typ 1%)

Så jag TACKAR för att jag fick jobba och må bra och tjäna stålar istället!!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej hej!!

Nej, klantig/virrig/glömsk you name it som man är så har jag inte provat det ännu. Men jag ska ;)

Ja satapor klarar man sig utan, varför ens lägga energi på att skriva anonyma elaka kommentarer till okända människor om man inte kan stå för det man skriver? Idioter. Aja.. Hoppas natten flöt på bra för dig..



Kram oss..

2009-03-01 @ 20:52:36
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0