Utkast: Sitter nu ...

Sitter nu på jobbet....läste precis mina mail, så här löd ett: (ang huset som jag ska hyra ut) """"hej. har man möjlighet att kunna få dina uppgifter? vill gärna kunna
kolla upp dig, har du bet anmärkningar vill jag inte ha dig som värd.
hoppas du förstår, det finns så mycket lurendrejare i dagens läge. mvh
K-A""""

Ehhhh är det jag som ska hyra av han eller vadå? förmodligen är det säkert ngn som jag känner som kanske drygar sig lite......som tex Ilpo, som känner till varje annons på blocket=)

Mitt nya liv har börjat! i tisdags var det yoga, onsdag step, torsdag boxning och idag löpning! Jag drog på mig dom tightaste brallorna jag hade, sprang GENOM byn på DAGTID......i DAGSLJUS.......med massa FOLK ute .....folk måste ju trott att det hade slagit runt för mig totalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0