Söndag morgon ......oh no!

Nu sitter jag här med Elsy i knät och bara bävar inför morgongagen...................hur ska det gå?!
klockan är 04,49 och det spelar ju ingen roll, bara jag tittat åt en droppe alkohol, så skall det straffas.

och det kommer det nog att göra......uppföljning sker imorgon

Gunilla ringde nu...hon hade vurpat 2 ggr, nära en 3:e.....första gången tappat bilnyckeln, och kravat omkring som en padda och letat den......hittade den gjorde hon åxå.

så tyvärr ingen hittelön på den nyckelen.

Alla skärpte till sig på festen, ingen spydde i soffan, som tur för dom var.
det var TREVLIGT!
 
Katten ligger i knät och flaxar på örat på min handled, det kittlas. men sånt är livet,
Jag kommer att vara bakis som en bäver, och det känns som jag ska undvika sängen in i det längsta!



Så gott natt allesammans, livet ÄR underbart!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad bra att allt är så underbart låter bra.Hoppas att du inte är sjuk idag

Kram.

2009-03-29 @ 09:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0