ibland går det bra, och ibland inte, sånt är liksom livet!

Nu har jag inte bloggat på flera dagar så det ser ut att bli 2 inlägg på en och samma dag!
Funderar på att åka in och gå på bio, äntligen några filmer man vill se!
Australia, Män som hatar kvinnor(måste läsa boken först, och den är på många sidor, så kanske lagomt till pensionen)
Wallander, vi hade iaf tur med vädret igen. är några som jag vill se!

Samma dag som vi åkte till fjälls, drog diskmaskinen sin sista suck.......tyvärr innan den hade gjort sitt jobb, den hade ju åtminstånde kunnat diska klart!! men nähädå allt för att jävlas!
 
Men nejdå, vi hade bråttom och var tvungen att lämna disken i maskinen innan vi for. och nu håller jag på att ta itu med problemet, det luktar gammal as gams ruttet paddarsle ur maskinen, och risken finns att jag kan DÖ av en förgiftning!
Måste köpa en ny snarast, att handdiska är förlegat och inget en modern människa som jag vill befatta mig med (sanningen är att jag är lat) beundrar folk som orkar handdiska.

Katten Elsy.....gör inga framsteg i att bli utekatt, hon sitter bara på bron och mjauar som en galning, spelar ingen roll om man är ute med henne. förhoppningsvis blir det bättre till våren, då det går förbi snygga kattkillar och kilar förbi några möss, kanske nån liten pippi, som ska ta sina första vinglande flygtag som misslyckas och kraschlandar och fångar Elsys uppmärksamhet.....ja vi får se helt enkelt hur det blir!!!....Men NÅGOT där ute i världen måste väll ändå kunna intressera henne!






Ska återuppta Röda korset, kommer bli huuuur kul som helst! här är ett uppdrag i Bydalen då vi åkte i backarna, jag var en snygg kisse och gruppledaren var Dalmartiner och så hade vi en indian med oss åxå......vissa barn såg ut att bli LIVRÄDD för mig! undrar varför?!

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha snyggt :p

2009-03-09 @ 20:06:00
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Mamma

hallå

vad mysigt att åka till Bydalen,o kunna hjälpa till.

Mysiga bilder från fjällen.

2009-03-09 @ 20:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0