Trots ansträngningar......

Nu har jag precis varit ute och åkt 5 km skidor......känns att det var ett tag sedan, hade nästan glömt bort hur man gjorde.....hade grymt glid, trodde jag skulle åka rakt in i skogen ett flertal gånger.   och eftersom jag hade bra glid hade jag mindre bra fäste....så minsta lilla uppförsbacke fick jag klipperikloppa mig uppför.....så kanske det inte heter, saxa sig uppför kanske är ett lämpligare ord.

Nu ska jag jobba sista natten sen ledig i 5 dagar, trodde det var 9 men jag hade sett fel eller nått. På lördag ska vi ha personalfest här hemma hos mig, det kommer nog bli superskoj!

Har beställt kläder från better bodies bla dessa tränings brallor:

Jag har verkligen ANSTRÄNGT mig ang träningen, jag har boxats, åkt skidor, sprungit, gått på step och massa tjafs.......så jag ställer mig på vågen med STORA förväntningar......och vad händer? jo jag har ju FAN gått upp i vikt!!! jag blir så jävla förbannad!  och jag vill inte höra: "jamen det är ju muskler" snick snack! det är INGEN tröst!
men men.....jag kanske måste träna lite mer än en vecka.....jag får väll ha tålamod=)

När jag får mina nya superduper snabba spring brallor, så ska det bli andra bullar, då ska jag springa springa och åter springa! Ska även övertala min käre bror Bruno att vara med i höga kusten maraton med mig.....sprang med mamman förra året.....det gick väll sådär om man säger så.......roligt nu, men lite pinsamt då.....eftersom när vi kom in för växling till ny gren så trodde dom att vi hade vunnit hela tävlingen, och det skriker dom alltså ut i högtalarna! i själva verket så bröt vi tävlingen då, och låg så fet sist man bara kunde ligga. Fast kanske pinsamast av ALLT var att vi blev EFTERLYSTA i högtalarna av våra sk män!!!!! (för att det tog så lång tid sa dom.....spring själva då, ska vi se hur lång tid det skulle ta!)
hehehahaheh

Nej nu avslutar jag detta romanliknande inlägg och säger Hej då!

Saknar min underbara ÄNGEL! ses på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0