snipp snapp

Igår var det den stora våffeldagen, det gjorde vi ingenting åt......hade nog haft våffelkalas om Jolinen hade varit här, men nu var hon ju tyvärr inte det, så då struntade vi helt enkelt i det.



Såg i en annons att det var ett ställe för barn inne i Ösd som verkar hur häftigt som helst, det heter djungelhuset ett stort lekland på 1000m²

  • Klätterställning, 3 våningar högt med rutchkanor, klätternät, broar, tunnlar och en inbyggd cykelbana för 3-hjulingar.
  • Bollkanontält
  • Hopptält
  • Kuddland för de minsta
  • Temarum för barnkalas
  • Airhockey
  • Basketspel
  • Flipperspel
  • Kiddyrides
  • m m

  • Dom anordnar även barnkalas, så det vore väll inte så dumt! ska kolla upp det tills Joline fyller år!



    Nej
    nu ska jag ta en promenad (sämre väder idag, så jag tar väll mig ut) ner till min kära sambo på bygghandeln, han kanske har nått roligt uppdrag till mig=) sen ska jag vänta på att mina kära arbetskollegor sovit klart, så ska vi kanske brassa iväg på en långpromenad!

    Adjöken!

    Ps boxning ikväll.....och jag har en sträckning vid skulderbladet....skönt! men det enda som kan hindra mig från att gå dit är döden! så det så!


    Kommentarer
    Postat av: Marie

    Låter som ett skit kul ställe, får man åka dit även om man inte är liten och söt längre tro?

    2009-03-26 @ 21:51:05
    URL: http://varlensbasta.blogg.se/
    Postat av: Mamma

    Helt rätt inställning aldrig vara bort från nått pass.tror faktiskt du har det efter mig.

    kram

    2009-03-27 @ 17:49:25

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0