Coolaste morsan!

Här kommer ett mail från en intresserad hyres gäst:

"""""Hej Ceciliah jag vill hyra ett hus lite i utkanten
av verkligheten, jag har startat en homoförening
bara för utstötta bönder, skicka vänligen bilder
på sovrum och bad, vill att det ska vara lätt att
spola av efter ett "party" så att säga, fast lite
"skit" har ju ingen dött av ;-)...ligger uteplats
utanför insyn av nyfikna grannar?

mvh Bernt""""""

Han låter ju riktigt bra!......synd bara att det var min mammas gubbe, annars lät han ju som drömhyresgästen!
Alltid hemma och kan elda, fixa och dona i hemmet......vill inte ha dit nyfikna grannar som kommer och nöter på golvet.....nej fy fan det var synd det där! nån bättre kan bli svår att få tag i!

Nu har man jobbat helgen och är ledig i hela 2 dagar! till helgen åker vi nog kanske till fjälls igen, åka lite skidor i bydalen, Jolinen är ju ett riktigt proffs nu!

Jag med för den delen, jag hoppade i  det STORA hoppet!!!! första gången hoppade jag för kort.....trodde jag skulle landa mitt i hoppet, det är liksom en grop, och skulle man gjort det så skulle man förmodligen slagit ihäl sig. men det gick bra, det var precis på gränsen!

Andra gången satsar jag lite mer, och då landar jag på ryggen.....(Emil sa att det INTE såg graciöst ut) jag blev skitförbannad (kanske mest för att jag vart rädd) och sa att jag ALDRIG skulle hoppa det där jävla skitfittjävlakuk hoppet igen.......men eftersom det var pollacker i backen som knappt kunde stå på ett par skidor, som åxå hoppade där och bara swichade över som fjantar så blev jag ännu mer förbannad, så då hoppade jag en 3:e gång, och det gick skitbra!

Joline sa inget, men det förstår man ju, att hon måste vara stolt över sin yber coola morsa, som hoppar och trixar som värsta proffset!!


Kommentarer
Postat av: camilla

hoppas du har en härlig dag! Du är värdefull!=)=)

2009-03-17 @ 13:46:20
URL: http://thinktwicec.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag skulle vilja följa med till fjälls,men tyvärr så måste jag jobba då.

Cooooooooool bild

puss o kram

2009-03-17 @ 21:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0