Magra bönor vill inte gå på en liten röd!

Fick ett mail med dessa hemska bilder! någon har alltså anlitat dessa tjejer, för någon blir sminkad och en annan går på catwalken.....men hur sjukt är inte det? ser dom friska och sunda ut? nej precis det gör dom inte, men varför visa upp dessa tjejer, det gör det hela bara ännu mer okej att banta osv....eftersom dom är fotomodeller måste dom yngre tjejerna tro att det är helt okej att se ut så här.....men det är det ju inte!










Så i protest mot dessa magra människor så har jag beställt bord på "en liten röd" ikväll och skall svulla som aldrig förr!.......jag försöker visserligen gå ner i vikt själv, men nu måste jag känna mitt ansvar så det måste få bli så!

Jag höll på i ungefär......en EVIGHET att lägga upp dessa bilder, det gick liksom bara inte, jag höll på att få ett nervsammanbrott några gånger. men så trixade jag öppnade i annat program och sparade i annat namn också vidare.....jag förstår om ni inte fattar ngt, det är liksom på raketforskar nivå liksom hehe!






Kommentarer
Postat av: Anette

Det gjorde du rätt i,ät för dessa sjuka kvinnor :)

2009-04-01 @ 14:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0