Några fjällturs bilder....

Då har man kommit hem, och till och med hunnit jobba en natt åxå. Fjäll turen var BRA! Joline hade det hur roligt som helst!
Till och med roligare än på Canarie Öarna.....så ist för en dyr semester nästa gång, så tror jag vi åker och hälsar på några jämnåriga kompisar  nästa gång, verkar ju mer uppskattat så ;)

Ungarna var helt uppifan, och vi vuxna var helt slut efter att ha varit ute och pimplat på dagarna.....om jag skulle ha 1% av Jolines energi så skulle jag klara mig väldigt långt på det!

Nu ska jag gå ner och äta "frukost" eftersom vi varit borta i några dagar, så kanske jag kan hitta lite kattmat på sin höjd, men vad gör man inte för överlevnaden! katten äter och frodas, så gott måste det ju vara......fast jag börjar misstänka att hon är med valpar......fast hur gick det till? hon är 5 månader och har varit innekatt? ja förr eller senare kommer det att visa sig!
  

Här kommer några härliga bilder från fjällturen!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0