Uppdrag sniff snuff!

Sitter på jobbet, klockan är snart 03.00.............jag har haft ett litet sniffuppdrag.....någonting i personal rummet har luktat förjävligt. jag har verkligen beklagat mig och frågat ut alla i nattpersonalen vad fan det är som luktar!

När jag åkte ut en sväng med bilen till en patient, så känner jag att lukten är med oss.....det är jag och en till i bilen.....jag börjar ju genast misstänka henne.....jag har hittat luktkällan men jag  säger inget till henne.....jag tänkte att jag ska lukta mig fram till vad som stinker så inihelvete när jag kommit tillbaka igen.

Uppdraget börjar.....luktar på allt i personal rummet......och det sista jag luktar på är NATURLIGTVIS mina saker.....men jag lyfter tillslut sakta upp min nya sko......sniffar lite.....och tror ni inte på fan att det är MINA skor som luktar, dom luktar värre än hundskit, spya,gamla ruttna blodslamsor och avskaft hår tillsammans!
Måste ha blivit ngn slags kemisk reaktion när skon tillverkades för jag ser då inte ut att ha klivit i ngt.

Så så var det med den lilla historien.......jobbigt men sant!

Imorgon drar vi till fjälls! katten Elsys första fjällupplevelse blir det.....undrar om hon kommer tycka att det blir spännande att äta, skita och sova någon annanstans? vad tror ni?

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0