Snart är det fest och singstar! wihooo!

Ikväll är det personalfest hemma hos mig!     jag håller på att städa hysteriskt....det är när det kommer gäster man börjar att se sig omkring och upptäcker att man inte har det så rent som man själv ville tro.
Man borde ju igentligen bjuda över gäster oftare, då jäklar blir det fart på häcken och städningen!

Igår var jag och Emil till stan vi käkade på en liten röd, det gick på 1000:- jag höll på att dö, det kan man ju liksom köpa många korvpaket för, sedan var vi på bio: "män som hatar kvinnor" jag har naturligvis inte hunnit läsa ut boken.....har knappt tagit mig igenom prologen, så det fick bli filmen först, den var GRYMT bra!

Jag drack 2 glas rött vin till, och jag har varit illamående och bakis idag......jag är liksom inte skapad för att dricka.....säkert ingen annan heller, men jag kanske är minst lämpad av alla, så vi får se hur mitt vitvins expriment funkar.....det återstår att se imorgon!



Igår upptäckte jag i min huvudsvål att jag har huuuuur mycket gråa hårstrån som helst!  jag har sett ngt enstaka i luggen förut men nu ser jag ju förfan ut som en grävling!

Frågade Gunilla som är ett HELT decenium äldre än mig om hon har gråa hår......men nähä då det hade hon inte! Men jag som är purung ska drabbas jag!
jag färgar håret regelbundet, men det vart ju inte lika roligt nu när man vart mer eller mindre TVINGAD till det.

Men nu ska jag städa vidare och vänta på att mina gäster kommer, och spana in vilka som har grått hår och inte
Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0