Skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik

Nu är jag så jävla förbannad så jag vet inte vart jag ska ta vägen.....irritationen verkligen ÄTER upp mig! skulle kunna slänga ut badkaret genom fönstret eller nått liknande!

jag försöker sätta i mina linser som jag köpt från fargadelinser.se........går det bra eller? NEJ, den viker sig hela jävla tiden, och jag är inte ens inärheten av att det ska gå.
Tina har åxå köpt linser, jag sa åt henne, att få hjälp av ngn första gången hon skulle prova.

Jag själv har ju haft linser förut så jag är ju liksom EXPERT!
Jag tänkte ju att det skulle vara Piece of kaka.
Men nejdå, det ska jävlas som vanligt, fjantlinsen rullar ihop sig och vägrar hamna rätt.
Börjar misstänka att mitt lilla grisöga är för litet för den gigantiska linsen. så nu skiter jag i det här och åker in till staden och går på yoga istället, behöver göra ngt avkopplande nu, och yoga kanske är bra då?

det skulle ju bli så fint med bruna hazel ögon, men nu ser jag ut som en slemmig grönögd fisk istället!

Men OM jag ska vara lite possitiv innan jag avslutar detta inlägg, så kan jag ju var nöjd med att jag ser bra iallafall efter min ögon operation för 25000:- så tack och lov för det då!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Usch, jag har också köpt linser därifrån men det gör precis som du beskriver dem; VIKER SIG! så innan jag fick in dem hade det gått sönder..:P

2009-03-10 @ 20:25:05
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0