pågång nu

Nu har jag vaknat, går till min mammas kyl, och det finns en sak att äta där.......suchi.....alltså rå fisk, jag tar en tugga och konstaterar att jag hellre svälter ihjäl än äter den skiten.

Så nu sitter jag här med en zoo klubba i truten, tills jag hittar ngt lämpligare att äta.

Ska hälsa på Peder nu en sväng,(han sa att han höll på att baka 7 sorters kakor till min ankomskt, hoppas det stämmer)  sen återvänder jag hem, hem dit  kylskåpen såg ut som förr (med mat i)

Så tack ösd för denna gång, och tack mig själv för att jag hade sån hökblick och hittade mina nya sexiga coola tuffa stövlar på 70% rabatt

Adjö!

Kommentarer
Postat av: camilla

åå jag har alltid viljat prova på suchi! men det kanske inte var så gott?=) hihi. du är värdefull/ Camilla

2009-03-12 @ 21:58:17
URL: http://thinktwicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0