Hur dum får man bli?

Igår fick jag ett sms av hon, jag blev lurad av i S-vall......hon skrev: "hej vill be om ursäkt för bråket om katterna, men jag skyllde inte på barnen, för jonatan känner av dom, jag undrar om dina svärföräldrar är intresserad?"

Men snacka om blåst! Vi hade bestämt i 2 veckors tid att vi skulle få köpa katterna, en till oss och en till svärföräldrarna.
Vi Berättar för henne att vi åker en dag innan, så vi hämtar upp katterna morgonen därpå.

Hon sms:ar kl 23 på kvällen, då vi redan är i S-vall och skriver att dom inte kan sälja katterna....barnen är för ledsen för det. vi provar att ringa upp, men hon trycker bort oss hela tiden, jag skriver att jag tycker att hon är feg som inte vågar svara..... hon skriver åxå att hon inte hade pratat med mina svärföräldrar ang katten, och så gjorde hon INTE affärer!
Desutom fanns det ju fullt av katter på blocket som vi kunde köpa!
och det slutar med att hon tycker att jag är dum i huvudet.....och sen har hon mage att sms:a och fråga detta haha vilken tönt! det bevisar ju bara hur dum hon verkligen är!

Jag skrev ngt liknande: Faktum kvarstår, du har fortf inte pratat med mina svärföräldrar, men nu helst plötsligt går det bra? och en sak du skrev var sant.....blocket är fullt av katter!

Nu åker vi snart till fjälls! ska kocka ihop en smarrig köttgryta att ta med.
Min hyresgäst sade precis upp kontraktet nu på huset, och jag kommer snart lägga ut en annons på blocket, men någon av mina trogna läsare kanske vet om någon som vill hyra mitt hus? Nån bra person, som helst är kristen, inte super eller röker har mjuka strumpor på fötterna, perfektionist, mkt noggrann, rik, mm.....ja hör av er!



Kommentarer
Postat av: Marie

Haha ett under att du hyde till mig då, jag är inte kristen på en fläck och inte fan är jag rik heller =D Hoppas du hittar någon. Kram

2009-03-05 @ 10:42:13
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack det var snällt sagt av dig =)

2009-03-05 @ 14:09:06
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hallå.......

Hur kan hon göra så.Synd bara på katterna.

2009-03-05 @ 19:15:31
Postat av: Mia

Hej.. såg att du ville hyra ut ditt hus, men läste förut att du helst inte ville ha djur där, stämmer det? Huset är jättefint och vi är super less på att bo i lägenhet.. dock har vi ju katt! :( ha en bra dag!

2009-03-10 @ 20:22:18
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0