En dag till i den lilla staden

Neeeeeeeeeeeeeej det blev inte några nya byxor idag, jag hittade ett par som såg fina, men så provade jag dom och jag såg ut som en fet dvärg minigris, så det blev ingen affär, jag får gå ner i vikt så kommer jag i mina gamla snygga byxor.......det är en låååång väg dit, men men. det är väll bara att sätta igång.

Jag har ju faktiskt börjat, gick på step ikväll med lilla mamman.....det gick faktiskt hyfsat, med undantag för ett litet felsteg, då jag höll på att ramla över step brädan och slå ut framtänderna (min värsta mardröm är att slå ut framtänderna)

Gick på stan själv idag, rätt tråkigt, träffade på Bella från Stugun 2 ggr......den andra gången hade jag gömt mig på Hemköp och satt och moffade i mig godis.....så kommer hon och svslöjar mig i mitt hemliga hetsätande och frågar om jag inte har ngt liv......NATURLIGTVIS har jag det, jag var ju påväg till bilen, till ett superviktigt möte med kära mamman;)

Jaaa jag återkommer till Stugun imorgon för alla som undrar när jag ALDRIG ska komma hem. då ska jag bland annat boxas med Gunilla, så passa sig!

Hej Hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0