Börjar bli Jäla trött nu!

Sitter på jobbet nu, har gjort min 5:e natt så nu börjar jag bli sliten! ska hem och sova sova sova! iallafall typ 3 timmar! sen ska vi åka slalom, med "lill Anja Pärsson"  hon åker numera störtlopp, och man hinner inte med. hon susade in i skogen några gånger  igår då vi åkte.....så vi ska öva på lite svängar idag.

LAP= lill anja pärson

LAP  kom ut från sitt rum igårkväll och hade dragit på sig min bh.....hon sade: "den här biba hållar`n ska jag ha på dagis imorgon"  haha ja vad säger man?! jag säger förståss NEJ det ska du inte.....Emil säger.....hahahhoooo jamen det är klart att du ska Joline!.....så skönt när man har stöd liksom=)

På torsdag åker vi till fjälls, tjihooo! det ska bli kul, skönt, roligt och så. Lilla kissemissen ska vara hos svärfar.....där lär hon bli så bortskämd att hon kanske aldrig vill komma tillbaks=(.....Jo hon kommer att sakna LAP och soffan för mkt.....och mina thailands hoppa tofflor att vässa klorna på, så hon kommer nog åter!

Ha det bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0