misch masch

Okej lite dålig uppdatering här då men det är ju SOMMAR! ska snart åka på stranden och lägga mig....har varit på en timmes promenad upp genom skogen till slalombacken, det var miljoner mygg som var ute efter min kropp!

Det blev lite pinsamt när jag skulle från Campingen från Sollefteå häromdagen.....kom inte ut genon bommen med koden jag hade fått så jag fick gå till receptionen för att fixa det.....så kommer jag på när jag är halvvägs att jag kan ju lika gärna ta med nyckeln till stugan och återlämna den.....och när jag vänder mig om för att gå tillbaka till bilen så är den i rullning, på väg rakt in i staketet till lekparken......jag sprang som en skållad ekorre och hann i sista sekunden att dra åt handbromsen!    ehhh jobbigt men det gick ju bra ;)

Bilen är ute för mkt just nu, mamma backade på en annan bil med den häromdagen, det blev inget på våran men dessvärre på den andra.



Elsy Pälsy kom inte hem igårkväll.....inte sett henne idag heller:( jag hoppas hon kommer hem snart igen!

Grannungen kom även och informerade mig igår om att hans pappa hade sagt att katter inte fick springa lös ute....då sa jag att pappan hade fel å då skrek han att det hade han inte alls åsså drog han iväg.......yep så kan det gå!

sola lugnt!


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

hej hon kanske är skönsmogen så hon är ute och leta en tilltänkt far till bäbisarna

2009-06-29 @ 22:23:14
Postat av: Håkan

kanon för bästa grannsämjan eller?

2009-07-01 @ 22:40:22
URL: http://mlmhakan.blogspot.com/
Postat av: Anette

haha, nä säg åt gubben att katter är utedjur...vilket pucko,f-n va jag skulle bli förbannad om nån kom och sa att man inte fick ha katterna lös...öööhh

2009-07-03 @ 12:29:57
URL: http://http:/  (k™ î˜!ï

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0